مراکز خرید آنتاليا

معرفی بهترین مراکز خرید آنتالیا
معرفی بهترین مراکز خرید آنتالیا
آنتالیا بعد از استانبول دومین شهر منتخب برای توریست ها و گردشگران در کشور ترکیه است.این شهر با فراهم آوردن زیر ساخت های لازم برای جذب گردشگری از سراسر جهان توانسته گام مثبتی در این زمینه بردارد.یکی از عمده دلایل جذابیتاین شهر مراکز خریدی است که در آن وجود دارد.اگرچه آنتالیا شهر ساحلی است اما این اطمینان را به شما می دهیم که مراکز خرید خوب و عالی که در این شهر وجود دارد مواردی است که می تواند باعث شود برای سفر به آنتالیا برنامه ریزی کنید.
مجموعه ای بهترین مراکز خرید آنتالیا در محله قدیمی و تاریخی منطقه کالیچی قرار دارد و علاوه بر این می توانید به سمت دیگر محله های این شهر ساحلی نظیر منطقه گولوک،بلوار پیاده روی شارامپول،آتاتورک یا بلوار ایسیکلار هم می توانید سر بزنید.در ادامه باما همراه باشید تا بیشتر و کاملتر با مراکز خرید آنتالیا آشنا شوید

تراسیتی،مرکز خریدی برای برند پوش ها
تراسیتی،مرکز خریدی برای برند پوش ها
 اگر اهل خریدهای برندهای برتر جهان هستید و به آنتالیا سفر کرده اید،مرکز خرید تراسیتی آنتالیا (Terracity Shopping Mall) را در لیست جاهایی که برای خرید در آنتالیا باید برید حتما قرار دهید.این محله ی مسکونی در یکی از گران قیمت ترین محله های آنتالیا به نام فنر(Fener)قرار گرفته است.
اکثر برند های مطرح  جهان  نظیر بربری ، هوگو باس ،لاکوست،ماسیمو  دوتی ، تامی هلفیگر و...در این مر حله و برند های معروف ترکی هم در این منطقه خرید کنید . 
مانند هر  مرکز خرید لوکس و سطح بالای دیگر در تراسیتی هم فود کورتی در طبقه اخر چهارم وجود دارد که البته در فود کورت مجموعه  هم برترین برند های فست فود و رستوران نیز دارای شعبه هستند.
مرکز خرید تراسیتی انتالیا شامل  180فروشگاه و رستوران است که امکان یک خرید مناسب و شکم گردی جذاب را به گردشگران می دهند.
اگر قصد دارید که یک مهمانی بگیرید امکان پذیرایی از  1000 نفر در رستوران این مرکز خرید  وجود دار و همچنین دارای استاندار های ویژه نیز می باشد ، که یکی از انها فراهم امدن ورود راحت واسان  افراد کم توان به مجموعه  میباشد.
ساعت کاری:10صبح تا 10شب 
آدرس، :fener,tekelioglu Cd. No :55 , 07160 muratpasa /antaliya,Turkey 

مرکز خرید 5 ام میگروس | M Migros5
مرکز خرید 5 ام میگروس | M Migros5
یکی از مراکز خرید آنتالیا که طرفداران بسیاردارید و در منطقه کونیالتی قرار گرفته "5 ام میگروس" نام دارد . این مرکز خرید در نزدیکی لونا پارک ، مینی سیتی و آکوالند هست و میتوانید پس از اینکه خریدتان در ان تمام شد به سمت یکی دیگر از این جاذبه های دیدینی انتالیا هم بروید . در این مرکز خرید مجموعه ای از برند های برتر دنیا وجود دارد و گزینه ی تفریحی  عالی برای قرار های دوستانه هم به شمار میرود ، چرا که در ان رستوران ها و کافی شاپ های متنوعی هم وجود دارد که همین موضوع بر جذابیت ان نیز افزوده است.
ساعت کاری :10  صبح تا 11 شب
آدرس :Arapsuyu, atatuyrk Blv.,07030 Konyaalti/turkey

جومارتسی پازار، معروف ترین مرکز خرید آنتالیا
جومارتسی پازار، معروف ترین مرکز خرید آنتالیا
از دیگر مراکز خرید انتالیا میتوان به جومارتسی پازار به عنوان معروف ترین مرکز خرید انتالیا نام برد. 
  جومارتسی پازار در یک منطقه مسکونی بسیار شیک و گران قیمت نیز واقع شده است و در روز های یکشنبه نیز بر پا میشود. به گفته تمامی گردشگران و اهالی شهر انتالیا مرکز خرید جومارتسی پازار یکی از معروف ترین بازار های خیابانی این شهر است و جز پر رفت و امد ترین مراکز خرید انتالیا به شمار میرود . به غیر از فراوانی میوه و سبزیجات تازه و غذای بومی ، میتواند در این مرکز خرید پارچه ، چرم،گیاهان معطر ،ادویه ، هدیه یا سوغاتی هم  بخرید . مردم محلی بهترین معامله هایشان را در نزدیکی شب میکنند شب میکنند که قیمت ها افت قابل توجهی دارند.
آدرس:SK.10 A,07160 Muratpasa/Antalya,1500:Sirinyali,Turkey

مرکز خرید مارک آنتالیا،محلی برای خرید برترین برندها
مرکز خرید مارک آنتالیا،محلی برای خرید برترین برندها
در مر کز شهر ساحلی ترکیه یکی از معروف ترین مراکز خرید انتالیا قرار دارد که جز جدید ترین فروشگاه های شهر هم به شمار میرود. در مرکز خرید مارک انتالیا مجموعه ای  از برندهای دریمود ، آلتینیلدیز ، سراسر و اپیکیول نیز به طور تخصصی شعبه دارند و در صورتی که طرفدار آن ها هستید میتوانید برای خرید به مرکز خرید مارک آنتالیا بروید.
 جالبه بدانید که مارک آنتالیا در گذشته محوطه یک ایستگاه اتوبوس بوده اما اکنون محلی برای رقابت بین برترین برند های جهان شده است.
ساعت کاری: 10صبح تا 11 شب 
آدرس:tahilpazari , kazim ozalp caddesi NO:84,07040 muratpasa / Antalya , turkey

اوت لت دیپو آنتالیا،انتخابی عالی برای خریدهای ارزان
اوت لت دیپو آنتالیا،انتخابی عالی برای خریدهای ارزان
 بوت لت دیپو در آنتالیا ( deepo outlet center antalya) جایی برای خریدهای ارزان قیمت!نکته قابل توجه در خصوص اوت لت دیپو این است که در کنار بنای نوساز دیگر به نام آنتالیا مال قرار گرفته و مجموع این دو بزرگترین مرکز خرید محدوده مدیترانه را نیز تشکل می دهد. یک قلعه با نمایی نارنجی رنگ در بیرون اوت لت دیپو نمایان است که آن را شبیه به یک قلعه کرده است و همین موضوع نظر رهگذران بسیاری را نیز به خود جلب کرده است.اوت لت دیپو آنتالیا یکی از هیجان انگیزترین مراکز خرید آنتالیا است و در آن انواع محتلفی از فروشگاه ها به چشم می خورد که امکان یک خرید جذاب را در اختیار بازدیدکنندگان می گذارند.
ساعت کاری:10 صبح تا 10:30 شب
آدرس:Altinova Sinan,Serik Cd.No;309,07170 Kepez/Antalya,Turkey

اوزدینک پارک آنتالیا
اوزدینک پارک آنتالیا
 یکی از معروف ترین مراکز خرید آنتالیا که پیشنهاد می کنیم  حتما از آن دیدن کنید،مراکز خرید اوزدیلک پارک است. این مرکز خرید در مرکز شهر و محله فابریکلار قرار گرفته و مکان بسیار مناسبی برای عاشقان خرید می باشد.  مجموعه ای از برترین برندهای بین المللی در این مرکز خرید دارای شعبه هستند و علاوه بر مارک های مختلف پوشاک در آن شاهد زمین بازی برای کودکان ،رستوران ها و کافه های متنوع،سالن بازی بولینگ ،سالن سینما و همینطور پارکینگ را شاهد باشید.

بازار فرش لیدیا سوزانی،قدیمی ترین بازار آنتالیا
بازار فرش لیدیا سوزانی،قدیمی ترین بازار آنتالیا
فرش همواره یکی از هنر های اصلی مردمان قاره آسیا به خصوص خاورمیانه به شمار می رفته و از دیرباز تاکنون در خانه هایشان استفاده می شده است. از همین رو یکی از بازارهای محلی آنتالیا، به طور اختصاصی مخصوص فروش فرش می باشد و در آن انواع فرش های دست بافت و نفیس دیده می شود.
به دلیلد کیفیت عالی که فرش های لیدیا سوزانی دارد، از سراسر جهان برای خرید فرش به این بازار می روند،بنابراین می توان نتیجه گرفت که بهترین بازار فرش آنتالیا لیدیا سوزانی است،در صورتی که قصد خرید فرش را داشتید می توانید به سمت این بازار در شهر آنتالیا ترکیه بروید.